Pressa, pressa, pressa!

Ja, jag har ju en förmåga att kunna bli lite less när jag bloggar när jag har lite ont om tid att hinna med, så jag tog och bytte design (förlåt Stina!). Tränar på som aldrig förr och har lyckats pressa bort 6 kg på lite över en månad. 4 kg kvar till Juni. 9 till Juli. Totalt minus 15 kg alltså. Och det är klart som fan att jag ska klara det! Tackar gudarna för att jag råkade få en svärfar som är PT ;) Motivationen är på topp och i Juli SKA jag komma i mina AS snygga jeansshorts i stl S som jag köpte för några veckor sedan, så det så!
Nä men då ska väl jag ta och svida om till jogging kläder och ta min lilla vända på 6 km idag igen! Maraccas!

Kommentarer från er söta läsare.
» Ida

Du är så JÄVLA BRAA!!



Hejja!!

2012-05-11 // 11:49:00
URL: http://manniminmanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback