Sämst!

Jag är verkligen sämst på det här med blogg, haha! Blev liksom inte lika kul när jag i princip blev tvungen att ta bort den kära blogg jag haft i flera år. Inte alls lika kul, fan! Men iaf, 01.59 i söndags blev jag moster till en liten Elliot. Han är världens finaste kille och visste jag inte bättre hade jag hängt där dygnet runt bara för att titta på honom! HAN ÄR SÅ FIIIIN! Hade så svårt att slita mig igår kväll när vi hade varit in på fika, ville inte gå hem även fast ögonen nästintill hängde i backen av trötthet! Ojojoj.

Viktnedgången fortsätter, snart kan jag inte gå ner så mkt mer för då kommer jag försvinna! Nöjd tjej? Det vet ni ;)

Movitz mår bra, han och Prinzen går på bete dygnet runt. Alice fick en hovböld för snart en vecka sen, den vägrar dock mogna så pass att det går att öppna den, så hon går i mindre hage och är allmänt less, hon vill ju hänga med grabbarna hon :p

Annars är allt perfekt, alldeles perfekt! Yeeiii, länge sedan jag kände så, måste vara Elliots förtjänst ;)

På återseende!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback